25 aprilie 2010

Intra, te invit..

Visez la o casa mica si veche..cu ferestre albastre ce zambesc de afara...din peretii careia rasuna sunete de lume..si voci dulci..ce te imbie sa intri.

Si ai pasii in pragul meu..intra te invit. Muzica aceasta iti va mangaia primii pasi si te va purta de brat prin incaperi ascunse cu lumini pierdute in perdele lungi si rame goale. Te vei oprii intr-un colt ce-ti va zambii pe sub sprancene sau pe scaunul vechi de langa peretele batran si vesel. Peretii vor ametii in jurul tau, mesele ti se vor apleca la picioare si scaunele iti vor zambii...dulceturile vor aparea pe neasteptate ..iar ceaiul si cafeaua ti le voi servii chiar eu. Prietene ..gaseste-ti un loc in casa mea ..caci pentru tine exista.
Vei intra usor in serile tarzii, iar muzica te va face sa pasesti in alta lume. "Aici se pluteste", imi vei spune..iar eu iti voi face zambind cu ochiul. Te vei aseza pe o perna moale si mare la o masa rotunda de lemn ..si iti vei lasa gandurile sa te poarte oriunde ...dar nu pe aceste meleaguri.. Culorile vor dansa in jurul tau...cuvintele se vor scurge de sens..in timp ce le vom canta...

Diminetile m-as scurge din cearceafuri..as plutii usor pe scarii..as deschide ferestrele...si muzica va curge in lume... Iar cana tot pe masa ar fi ...si ceaiul e gata. Intra, te invit..

3 comentarii: