23 iunie 2008

Fara cuvinte

Celelalte cuvinte - Fara cuvinte

Ca un paienjenis tacerea se intinde prin unghere
Cateva raze mai clipesc stinghere prin unghere
Si iata visul vine pe furis
SI intra in odaia mea tiptil ca un copil
Pe la fereastra
Ca un batran cantand din flaut
Trece.. vantul rece
Cu atatea vise in traista lui albastra
Tacere... ochii zilei s-au inchis
In seara asta ce mai spui tu vis??..
Te ascult vorbeste-mi....dar incet, incet si mult
Si vorba ta sa semene tacere ....

Un comentariu:

  1. Am gasit acest blog cautind poezia de mai sus. Sint un ciine batrin (ma rog, la 37 de ani un ciine nu mai e tinar), care inca mai cauta poezii. E o ironie a sortii, am cautat o poezie si a gasit o pagina care m-a fortat sa ma intorc la amintiri si sentimente de demult, cind eram inca tinar. Eram si foarte 'prostut', dar asta era calitatea mea de atunci, privita cu ochii mei de acum. Nu vreu sa insinuez nimic Denisa, e numai o introspectie dureroasa. Mi-au placut rinderile de aici, si sper ca viata sa fie generoasa cu tine. Rinduri similare oarecum am scris si eu (mai putin despre abonamente :), insa cred ca acum citiva ani am gasit jurnalul si cred ca l-am ars. Mi s-a parut o slabiciune nepermisa mie (barbat egocentric cu creier taiat numai in unghiuri de 90 de grade).

    In incheiere, nu ma pot abtine sa-ti spun ca esti frumoasa (poate are importanta), si ca ultimul cuvint din poezie cred ca e ''tacerii''
    Te rog sa ma ierti...
    Chris

    RăspundețiȘtergere